Pesti Est-2018,(1/4 oldal)

Pesti Est-2018,(1/4 oldal)

A Pesti Est neve fogalom a szórakoztatásban. A programmagazin fejlődésének története igazi sikertörténet. Az 1990-es évek elején két barát elhatározta, hogy programmagazint indít. Az első számok még egyetlen A4-es lapból álltak. Kitartásuknak köszönhetően talpon maradtak és látványos fejlődésnek indították hiánypótló lapjukat...

A Pesti Est Magazin sikerét is jelzi, hogy 2004-ben, valamint azóta több alkalommal is, elnyerte a Superbrand kitüntető címet Magyarországon. A Superbrands program keretében neves üzleti vezetők és marketingszakemberek világszerte szakértői zsűriket hoztak létre, hogy értékeljék, elismerjék és jutalmazzák a vezető márkák sikerét: immár közel 30 országban. Hazánkban 400 márka nyert jogot a Superbrand titulusra a több ezerből.

A Pesti Est 50 000 példányban, 64 - 112 oldalon hetente megjelenő, ingyenes kulturális programmagazin. Teljes körű tájékoztatást nyújt a fővárosban, illetve vonzáskörzetében (pl. Szentendrén) található kulturális és szórakoztató eseményekről, elsősorban a 18-39 éves korosztály számára.

Olvasottság: 152 ezer fő - Nemzeti Olvasottsági kutatás (Millward Brown, TNS-Hoffmann, 2012) 


Ajánlat:

Megjelenés: június

méret: fekvő 1/4 oldalas hirdetés (129x 43,5 mm)

  • Cikkszám: pestie.1/4
  • Elérhető: 5
  • 60,960 Ft
  • Nettó ár: 48,000 Ft

Címkék: print, újság